|
Dobrý deň, ste neprihlásený, prihláste sa | |
alebo zaregistrujte sa ako firma , občan |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
VEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY PRE E-SHOP (ďalej len VOP)
1. PREDMET ÚPRAVY
1.1. Tieto Veobecné obchodné podmienky upravujú práva a povinnosti kupujúceho a spoločnosti SOFTWORK, s.r.o., so sídlom: Divinka 47,013 31 Divina, IČO: 44502036, IČ DPH: SK2022730611, zapísanej v Obchodnom registri Okresného súdu ilina, Oddiel: Sro, vloka číslo 50489/L (ďalej len spoločnos SOFTWORK, s.r.o. alebo len SOFTWORK) pri uzatváraní kúpnych zmlúv prostredníctvom internetu, cez e-shop umiestnený na internetovej stránke www.softwork.sk
2. DEFINÍCIE
2.1. Pojmy definované v tomto článku 2., majú na účely týchto VOP význam uvedený v nasledovných bodoch tohto článku.
2.2. E-Shop. E-Shop je internetový obchod spoločnosti SOFTWORK umiestnený na internetovej stránke www.softwork.sk umoňujúci nakupovanie tovaru ponúkaného SOFTWORK na uvedenej stránke.
2.3. Registrácia. Registrácia je vyplnenie elektronického formuláru obsahujúceho polia pre vyplnenie údajov o kupujúcom vrátane osobných údajov. Údaje označené hviezdičkou sú povinné údaje, ktorých vyplnenie je nevyhnutné pre úspenú registráciu. Registrácia nie je nevyhnutnou podmienkou vyuívania E-Shopu, avak spájajú sa s ňou určité výhody poskytované SOFTWORK (zžavy, pravidelné informovanie o zžavách a akciách v predajniach SOFTWORK).
2.4. Kupujúci. Kupujúcim je fyzická osoba spôsobilá na právne úkony alebo právnická osoba, ktorá prejavila záujem nakupova tovar cez E-Shop a uzavrie s SOFTWORK kúpnu zmluvu ohžadom tovaru ponúkaného cez na E-Shop, a ktorá za tým účelom riadne vyplnila a cez E-Shop odoslala záväznú objednávku a doručila ju spoločnosti SOFTWORK. Za kupujúceho právnickú osobu koná jej tatutárny orgán alebo zástupca.
2.5. Oprávnená osoba. Oprávnenou osobou je osoba, odliná od kupujúceho, uvedená v záväznej objednávke ako osoba, ktorej má by objednaný tovar odovzdaný. Uvedenie mena oprávnenej osoby v objednávkovom formulári sa povauje za jej splnomocnenie na prevzatie objednaného tovaru.
2.6. Objednávkový formulár. Objednávkový formulár je elektronický formulár obsahujúci osobné údaje kupujúceho, príp. oprávnenej osoby, označenie objednaného tovaru, kúpnu cenu objednaného tovaru, miesto dodania, spôsob doručenia (prepravy) tovaru a cenu za doručenie (prepravu) tovaru do miesta dodania.
2.7. Aktuálna ponuka tovaru. Aktuálna ponuka tovaru je ponuka tovaru zverejnená na internetovej stránke www.softwork.sk, ktorá obsahuje najmä textové označenie tovaru a informáciu o aktuálnej cene. Zmeny aktuálnej ponuky tovaru (vrátane cenových zmien) sú účinné od momentu ich zverejnenia na internetovej stránke www.softwork.sk. Na kúpne zmluvy uzavreté pred príslunou zmenou aktuálnej ponuky tovaru sa táto zmena nevzahuje.
3. UZATVÁRANIE KÚPNYCH ZMLÚV
3.1. K uzatvoreniu kúpnej zmluvy, na základe ktorej spoločnos SOFTWORK dodá kupujúcemu objednaný tovar (ďalej len Kúpna zmluva) dochádza na základe návrhu na uzavretie kúpnej zmluvy, ktorým je záväzná objednávka kupujúceho a písomného prijatia návrhu na uzavretie zmluvy zo strany spoločnosti SOFTWORK.
3.2. Návrh na uzavretie zmluvy (objednávka). Návrhom na uzavretie zmluvy je objednávka objednávateža adresovaná spoločnosti SOFTWORK. Objednávku mono uskutočni najmä vyplnením objednávkového formuláru na internetovej stránke www.softwork.sk a jeho odoslaním cez E-Shop.
3.3. Objednávka obsahuje tie:
3.4. Návrh na uzavretie zmluvy zaniká:
3.5. Prijatie návrhu na uzavretie zmluvy. Prijatie návrhu na uzavretie zmluvy je včasné písomné vyhlásenie spoločnosti SOFTWORK adresované kupujúcemu, v ktorom spoločnos SOFTWORK potvrdzuje, e návrh kupujúceho na uzavretie zmluvy prijíma. Včasné prijatie návrhu nadobúda účinnos okamihom doručenia prijatia návrhu kupujúcemu na E-mailovú adresu uvedenú v objednávkovom formulári. Mlčanie alebo nečinnos spoločnosti SOFTWORK neznamenajú prijatie návrhu.
3.6. Kupujúci nemá nárok na uzavretie Kúpnej zmluvy. Spoločnos SOFTWORK je oprávnená odmietnu návrh na uzavretie zmluvy aj mlčky, resp. bez uvedenia dôvodu.
3.7. Kúpna zmluva je uzavretá okamihom, keď prijatie návrhu na uzavretie zmluvy nadobúda účinnos, teda okamihom doručenia prijatia návrhu kupujúcemu. Predmetom uzavretej Kúpnej zmluvy je záväzok SOFTWORK doda kupujúcemu tovar do určeného miesta dodania a záväzok kupujúceho tovar v mieste dodania v dohodnutom čase prevzia a zaplati zaň kúpnu cenu a prepravné.
3.8. Akákožvek zmena objednávky po uzavretí Kúpnej zmluvy je návrhom na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy a je moná len po vzájomnej dohode kupujúceho a spoločnosti SOFTWORK. Návrh na zmenu obsahu Kúpnej zmluvy nie je spoločnos SOFTWORK povinná prija.
4. KÚPNA CENA TOVARU
4.1. Kúpna cena za objednaný tovar je uvedená v aktuálnej ponuke, v objednávke, ako aj v potvrdení objednávky, ktoré je prijatím návrhu na uzavretie zmluvy zo strany SOFTWORK. Kúpna cena je konečná a je stanovená v mene Euro.
4.2. Kúpna cena tovaru nezahŕňa náklady na prepravu tovaru zo skladu SOFTWORK do miesta dodania, ktoré budú kupujúcemu účtované osobitne podža spôsobu prepravy tovaru do miesta dodania, ktorý si kupujúci zvolil.
4.3. Vetky akcie platia do vypredania zásob, pokiaž pri konkrétnom výrobku nie je uvedené inak.
4.4. Po uzavretí Kúpnej zmluvy sa kupujúci zaväzuje zaplati kúpnu cenu spoločnosti SOFTWORK a to jedným z nasledujúcich spôsobov, spomedzi ktorých je kupujúci oprávnený vybra si pri objednávaní tovaru:
4.5. Záväzok kupujúceho zaplati kúpnu cenu je splnený momentom pripísania kúpnej ceny na účet spoločnosti SOFTWORK uvedený v potvrdení objednávky alebo odovzdaním kúpnej ceny kuriérovi alebo Slovenskej pote. Pri platbe na účet spoločnosti SOFTWORK sa kupujúci zaväzuje uvies správny variabilný symbol uvedený v potvrdení objednávky. Kupujúci berie na vedomie, e v prípade uvedenia nesprávneho variabilného symbolu nemusí elektronický systém priradi pripísanú platbu k jeho objednávke.
5. ČAS DODANIA (DODACIA LEHOTA)
5.1. Dodacia lehota, v ktorej je spoločnos SOFTWORK povinná doda kupujúcemu tovar je uvedená v potvrdení objednávky. Pokiaž nie je v potvrdení objednávky uvedené inak, zaväzuje sa spoločnos SOFTWORK doda tovar kupujúcemu v najneskôr lehote 15 dní od potvrdenia objednávky.
5.2. S rôznymi spôsobmi dodania tovaru, resp. jeho prepravy do miesta dodania sa spájajú odliné dodacie lehoty. Pri výbere spôsobu dodania tovaru je kupujúcemu poskytnutá vdy informácia, aká dodacia lehota sa s daným spôsobom prepravy spravidla spája.
5.3. Pri výbere spôsobu zaplatenia kúpnej ceny na účet spoločnosti SOFTWORK začína dodacia lehota plynú od pripísania kúpnej ceny na účet spoločnosti SOFTWORK za podmienky, e kupujúci pri platení uviedol správny variabilný symbol. V prípade uvedenia nesprávneho variabilného symbolu začína dodacia lehota plynú a od priradenia platby k objednávke kupujúceho.
6. MIESTO DODANIA
6.1. Miestom dodanie je adresa, ktorú kupujúci uviedol v objednávke ako miesto dodania a spoločnos SOFTWORK ju ako miesto dodania potvrdila.
7. SPÔSOB PREPRAVY TOVARU DO MIESTA DODANIA
7.1. Spôsob prepravy tovaru do miesta dodania si môe kupujúci vybra v procese objednávania tovaru po označení tovaru a zadaní miesta dodania.
7.2. Spôsoby prepravy tovaru do miesta dodania sú:
7.3. Informácia o cene prepravy (prepravné) a obvyklom čase trvania prepravy do miesta dodania je vdy uvedená pri konkrétnom druhu prepravy tovaru.
8. DODANIE TOVARU
8.1. Záväzok spoločnosti SOFTWORK doda tovar je splnený odovzdaním objednaného tovaru kupujúcemu alebo oprávnenej osobe v mieste dodania. Spolu s tovarom obdrí kupujúci účtovný doklad a záručný list.
8.2. Záväzok spoločnosti SOFTWORK doda tovar sa povauje za splnený aj v prípade, ak spoločnos SOFTWORK bola pripravená odovzda tovar kupujúcemu v dohodnutom mieste a čase, resp. ak mu v ňom umoní prevzatie tovaru a kupujúci si tovar neprevzal z iných dôvodov ako sú dôvody na strane spoločnosti SOFTWORK.
8.3. V prípade, ak si kupujúci tovar neprevezme a tovar sa vráti spoločnosti SOFTWORK spä, je spoločnos SOFTWORK oprávnená odstúpi od kúpnej zmluvy a od kupujúceho poadova náhradu nákladov na prepravu a balné súvisiace s neúspeným dodaním tovaru.
9. ZODPOVEDNOS ZA VADY
9.1. Spoločnos SOFTWORK zodpovedá za vady, ktoré má tovar pri jeho prevzatí kupujúcim a tie za vady, ktoré sa vyskytnú po prevzatí tovaru v záručnej dobe (záruka). Záručná doba pre fyzické osoby je 24 mesiacov, pre podnikatežov (zákazníci s IČO) - 12 mesiacov a začína plynú dňom prevzatia tovaru kupujúcim. Pri pouitom tovare kupujúci súhlasí so skrátenou záručnou dobou - 12 mesiacov v prípade fyzickej osoby resp.
6 mesiacov v prípade podnikatežov. Pre uplatnenie záruky je potrebný predloi účtovný doklad a záručný list.
9.2. Podrobnosti o právach kupujúceho vyplývajúcich zo zodpovednosti za vady a postup pri reklamácii tovaru upravuje reklamačný poriadok, ktorý nájdete na úvodnej strane E-shopu.
10. ODVOLANIE OBJEDNÁVKY, ODSTÚPENIE OD ZMLUVY
10.1. Dokiaž nebolo objednávatežovi doručené prijatie objednávky (t.j. kým nebola uzavretá kúpna zmluva), môe objednávatež objednávku odvola prostredníctvom elektronickej poty alebo telefonicky. V prípade odvolania objednávky neúčtujeme iadne penále ani iné poplatky. V prípade ak u bola zaplatená kúpna cena a dolo k odvolaniu objednávky podža tohto bodu 10.1. spoločnos SOFTWORK vráti objednávatežovi u zaplatenú kúpnu cenu v lehote 7 dní bezhotovostným prevodom na účet objednávateža, pokiaž sa s objednávatežom nedohodne inak.
10.2. V prípade odstúpenia od zmluvy do expedície tovaru neúčtujeme iadne penále ani iné poplatky.
10.3. V zmysle §10 a nasl. zákona 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteža pri podomovom predaji a zásielkovom predaji je kupujúci, ak je spotrebitežom, oprávnený bez uvedenia dôvodu odstúpi od kúpnej zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
10.4. V odvolaní objednávky ako aj odstúpení od zmluvy je potrebné uvies Vae meno, e-mail, číslo objednávky a popis objednaného tovaru. Pre zachovanie právnej istoty a preukázatežnos odvolania objednávky, resp. odstúpenia od zmluvy Vám odporúčame, aby ste nám odvolanie objednávky, resp. odstúpenie od zmluvy zaslali prostredníctvom elektronickej poty.
10.5. Včasné odstúpenie v zmysle bodu 10.2. a 10.3. je účinné dňom, keď je odstúpenie doručené spoločnosti SOFTWORK. Odstúpením kupujúceho od kúpnej zmluvy sa zmluva od začiatku zruuje.
10.6. Po odstúpení od zmluvy je spoločnos SOFTWORK povinná:
10.7. Spoločnos SOFTWORK je oprávnená odstúpi od Kúpnej zmluvy najmä z nasledovných dôvodov:
10.8. Odstúpenie od zmluvy je účinné dňom, keď je odstúpenie doručené kupujúcemu, s tým, e pre odstúpenie postačuje doručenie odstúpenia vo forme E-mailu. U zaplatená kúpnu cenu vráti SOFTWORK kupujúcemu v lehote 14 dní od odstúpenia bezhotovostným prevodom na účet kupujúceho, pokiaž sa s kupujúcim nedohodne inak.
10.9. Odstúpenie od zmluvy sa vak nedotýka nároku spoločnosti SOFTWORK na náhradu kody spočívajúcej najmä v nákladoch vynaloených v súvislosti s márnym pokusom o dodanie tovaru kupujúcemu.
10.10. Akékožvek svoje nároky voči kupujúcemu je spoločnos SOFTWORK oprávnená uspokoji z peňaných prostriedkov zaplatených kupujúcim a vráti mu sumu zníenú o svoje nároky.
11. OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV
11.1. Odoslanie objednávky cez e-shop SOFTWORK je podmienené potvrdením súhlasu objednávateža s týmito VOP a súhlasu so spracúvaním osobných údajov objednávateža v zmysle definície uvedenej v §4 ods. 1 písm. a) zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov.
11.2. SOFTWORK spracúva osobné údaje fyzickej osoby - objednávateža (kupujúceho), resp. oprávnenej osoby za účelom uzavretia kúpnej zmluvy a plnenia svojich záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy; Vyuíva ich najmä pri vystavení faktúry, vybavovaní objednávky a doručení objednaného tovaru. SOFTWORK zodpovedá za to, e poskytnuté osobné údaje fyzickej osoby nebudú pouité na iné účely, najmä nebudú sprístupnené tretím osobám (okrem osôb vykonávajúcim doručovanie zásielok).
11.3. SOFTWORK spracúva osobné údaje fyzickej osoby v tomto rozsahu: krstné meno, priezvisko, bydlisko, e-mailová adresa, fakturačná adresa, adresa dodania, kontaktné telefónne číslo.
11.4. V prípade, ak objednávatež pri registrácii alebo objednaní tovaru označí, e súhlasí so zasielaním aktuálnej ponuky a iných komerčných informácií SOFTWORK, bude mu ich SOFTWORK zasiela na emailovú adresu, ktorú pri registrácii alebo objednaní tovaru uviedol. O zruenie zasielania aktuálnej ponuky a komerčných informácií mono kedykožvek poiada elektronickou potou na adrese softwork@softwork.sk
11.5. Ubezpečujeme Vás, e Vae osobné údaje budú spracúvané v nevyhnutnom rozsahu, bezpečne a profesionálne, a e nedôjde k ich úniku ani inému zneuitiu. V iadnom prípade ich neposkytneme tretím osobám, okrem tých, ktoré participujú na dodaní objednaného tovaru (kuriérske spoločnosti a pod.). Dávame Vám vak do pozornosti, e Vau e-mailovú adresu (iadny iný údaj o Vaej osobe), ktorá zásadne nestačí na identifikáciu Vaej osoby, poskytujeme subjektom, ktoré prevádzkujú webové portály heureka.sk, najnakup.sk, a pricemania.sk slúiace na porovnanie cien tovarov poskytovaných v rôznych obchodoch a E-shopoch. Vaa e-mailová adresa je im poskytnutá za účelom preskúmania Vaej spokojnosti s vybavením Vaej objednávky zadanej cez ná E-shop. Preskúmanie Vaej spokojnosti sa realizuje tak, e osoba prevádzkujúca webový portál na porovnanie cien Vám môe ale nemusí zasla krátky hodnotiaci dotazník, ktorý môete alebo nemusíte vyplni. Vae hodnotenie sa následne prejaví v hodnotení náho E-shopu uvedenom na príslunom porovnávacom portáli. Zaslaním Vaej objednávky súhlasíte s takýmto poskytnutím Vaej e-mailovej adresy uvedeným subjektom. Ubezpečujeme Vás, e vetky osoby, ktoré prídu do styku s Vaimi osobnými údajmi sú poučené o správnom zaobchádzaní s osobnými údajmi. Pri platení cez internet pomocou platobných systémov zadávate vetky svoje údaje na zabezpečenej stránke príslunej banky a my s Vaimi platobnými údajmi neprichádzame do styku. Dostaneme len informáciu o úspenosti transakcie.
11.6. Účelom spracúvania osobných údajov je:
11.7 Vau spokojnos s nákupom zisujeme prostredníctvom e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi, do ktorého je ná e-shop zapojený. Tie vám zasielame zakadým, keď u nás nakúpite, pokiaž v zmysle § § 62 zák. č. 351/2011 Z. z. o elektronických komunikáciách, v znení neskorích predpisov neodmietnete zasielanie elektronickej poty na účely priameho marketingu. Spracúvanie osobných údajov na účely zaslania dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi vykonávame na základe náho oprávneného záujmu, ktorý spočíva v zisovaní vaej spokojnosti s nákupom u nás. Na zasielanie dotazníkov, vyhodnocovanie vaej spätnej väzby a analýz náho trhového postavenia vyuívame sprostredkovateža spracúvania, ktorým je prevádzkovatež portálu Heureka.sk tomu na tieto účely môeme odovzdáva informácie o kúpenom tovare a vau e-mailovú adresu. Vae osobné údaje nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané iadnej tretej strane na jej vlastné účely. Proti zasielaniu e-mailových dotazníkov v rámci programu Overené zákazníkmi môete kedykožvek vyjadri námietku odmietnutím ďalích dotazníkov pomocou odkazu v e-maile s dotazníkom. V prípade vaej námietky vám dotazník nebudeme ďalej zasiela.
12. ZÁVEREČNÉ USTANOVENIA VOP
12.1. Tieto VOP nadobúdajú účinnos dňom 1.2.2015.
12.2. Akékožvek zmeny týchto VOP nadobúdajú účinnos dňom ich zverejnenia na internetovej stránke www.softwork.sk.
12.3. Právne vzahy zaloené kúpnou zmluvou sa budú riadi ustanoveniami kúpnej zmluvy (t.j. obsahom objednávky a potvrdenia objednávky), ustanoveniami týchto VOP, príslunými ustanoveniami občianskeho zákonníka, pričom ustanovenia zmluvy majú prednos pred ustanoveniami týchto VOP a dispozitívnymi ustanoveniami veobecne záväzných právnych predpisov a ustanovenia týchto VOP majú prednos pred dispozitívnymi ustanoveniami veobecne záväzných právnych predpisov.
12.4. V prípade, e akékožvek ustanovenie týchto VOP je alebo sa stane neplatným, neúčinným a/alebo nevykonatežným, nie je tým dotknutá platnos, účinnos a/alebo vykonatežnos ostatných ustanovení týchto VOP, pokiaž to nevylučuje v zmysle prísluných právnych predpisov samotná povaha takého ustanovenia. Strany sa zaväzujú bez zbytočného odkladu po tom, ako zistia, e niektoré z ustanovení kúpnej zmluvy alebo týchto VOP je neplatné, neúčinné a/alebo nevykonatežné, nahradi dotknuté ustanovenie ustanovením novým platným ustanovením, ktorého obsah bude v čo najväčej miere plni účel pôvodného ustanovenia.
|
|
|
||||
Teíme sa na spoluprácu s Vami. SOFTWORK, s.ro. Bratislavská 425/31 013 31 Divinka |
||||
Volajte:
|
||||
Píte:
|
|
|
Posledná aktualizácia 13.11.2024. |
|
|||||||||||||||
|
|