|
Dobrý deň, ste neprihlásený, prihláste sa | ![]() |
alebo zaregistrujte sa ako firma , občan |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
|
Reklamačný poriadok
Článok I.
Úvodné ustanovenie
Spoločnos SOFTWORK, s.r.o., IČO: 44 50 2036, so sídlom Divinka 47, 013 31 Divinka (ďalej len SOFTWORK), zastúpená konatežom Tomáom Matejčíkom vydáva v súlade s príslunými ustanoveniami zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky zákonník, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteža a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorích predpisov a zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteža pri podomovom predaji a zásielkovom predaji tento reklamačný poriadok, ktorý zabezpečuje jednotný a rýchly postup vybavovania reklamácií vád tovaru zakúpeného kupujúcim, ktorý je spotrebitežom cez E-shop spoločnosti SOFTWORK.
Článok II.
Veobecné ustanovenia
Článok III.
Spôsob uplatnenia reklamácie
SOFTWORK, s.r.o.
Divinka 47
013 31 Divinka (ďalej len reklamačná adresa)
alebo po dohode osobne s tým, e následne bude tovar zakúpený cez E-shop internou potou doručený na reklamačnú adresu.
Článok IV.
Práva spotrebiteža
Pri vadách tovaru, ktoré spotrebitež uplatní v priebehu záručnej doby, má právo pri odstránitežných vadách aby bola vada bezplatne, riadne a včas odstránená. Predávajúci je povinný vadu bez zbytočného odkladu odstráni. Namiesto odstránenia vady môe kupujúci poadova výmenu veci, alebo ak sa vada týka len súčasti veci, výmenu tejto súčasti, ak tým predávajúcemu nevzniknú neprimerané náklady vzhžadom na cenu tovaru alebo závanos vady. Predávajúci môe vdy namiesto odstránenia vady vymeni vadnú vec za bezvadnú. Neprimeranos nákladov posúdi vedúci obchodnej prevádzky v súlade s intrukciami obdranými z úseku obchodu a marketingu. Rovnako posúdi monos výmeny vadnej veci za bezvadnú. Pri výmene veci nie je dôleité, či táto vec u bola pouívaná.
Pri vadách, ktoré nemono odstráni a ktoré bránia tomu, aby sa vec mohla riadne uíva ako vec bez vád, má spotrebitež právo:
na výmenu veci (predávajúci je povinný vec vymeni) alebo
právo od zmluvy odstúpi a poadova vrátenie kúpnej ceny (predávajúci je povinný vráti spotrebitežovi zaplatenú kúpnu cenu).
Právo na výber monosti má spotrebitež.
- Ak je vada odstránitežná, avak pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (aspoň dve predchádzajúce opravy rovnakej vady) alebo pre väčí počet vád (v dobe uplatnenia reklamácie má tovar súčasne aspoň tri rôzne odstránitežné vady) nemôe spotrebitež tovar riadne uíva, má právo na:
na výmenu veci alebo právo od zmluvy odstúpi a poadova vrátanie kúpnej ceny.
- Rovnaké práva ako pri vadách, ktoré nemono odstráni, má spotrebitež i v prípade, ak
oprava vadného tovaru nebola vykonaná v lehote 30 dní od uplatnenia reklamácie.
Ak ide o neodstránitežné vady, ktoré nebránia riadnemu uívaniu veci, má spotrebitež právo na primeranú zžavu z ceny podža charakteru vady. Predávajúci je povinný poskytnú zžavu z ceny, resp. vráti čas u zaplatenej kúpnej ceny.
Pokiaž spotrebitež nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, e predávajúci poruil jeho práva, má monos obráti sa na predávajúceho so iadosou o nápravu. Ak predávajúci na iados o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebitež má právo poda návrh na začatie alternatívneho rieenia svojho sporu podža ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom rieení spotrebitežských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov. Spotrebitež môe na podanie návrhu na alternatívne rieenie svojho sporu vyui platformu pre rieenie sporov on-line, ktorá je dostupná na webovej stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Prísluným subjektom na alternatívne rieenie spotrebitežských sporov s predávajúcim SOFTWORK je Slovenská obchodná inpekcia (www.soi.sk) alebo iná prísluná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho rieenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk); spotrebitež má právo vožby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho rieenia spotrebitežských sporov sa obráti.
Článok V.
Spôsob vybavenia reklamácie
Článok VI.
Záruka na nevzahuje na:
Článok VII.
Záverečné ustanovenia
|
|
|
||||
Teíme sa na spoluprácu s Vami. SOFTWORK, s.ro. Bratislavská 425/31 013 31 Divinka |
||||
Volajte:
|
||||
Píte:
|
|
|
Posledná aktualizácia 05.03.2025. |
|
|||||||||||||||
|
|